2014.11.15.
17:36

Írta: tükörjáték

Széteshet-e a Fidesz?

A címben feltett kérdés elsőre nagyon meglepőnek tűnik. A Fidesz idén három választást meg meglehetősen nagy fölénnyel, és mindenki úgy vélte, hogy a kormánypártok a következő pár évre nyugodtan hátradőlhetnek. Ezzel szemben hatalmas hibák követték egymást, az utcákon korábban nem látott ellenzi tömegek jelentek meg, amelyek egyelőre internetadó ügyében meghátrálásra kényszerítették Orbánékat.

 

Még mielőtt a kormány megnyugodhatott volna az amerikai kitiltási botrány kezdett egyre nagyobb hullámokat verni, bár a november 9-i Vida Ildikó lemondását követelő tüntetés a korábbiaknál jóval kisebb tömeget vonzott. Azt szinte biztosra lehet venni, hogy Vida nem fog lemondani, és fel sem fogják menteni, így november 17-én hétfőn ismét utcára vonulnak a különféle szervezetek, hogy így gyakoroljanak nyomást a kabinetre a NAV-elnök elmozdítása érdekében.orban.jpg

 

A kormánypártok kommunikációja, és politizálása a korábban megszokotthoz képest katasztrofális volt az elmúlt hetekben. Különféle politikusai egymásnak ellentmondó nyilatkozatokat tettek, és olyan benyomás volt a politikát figyelőknek, hogy elég nagy baj van a soraikban, és a párt a szétesés jeleit mutatja. Nagyon hasonlónak tetszett a helyzet a 2008-09-es MSZP-ben uralkodó állapotokhoz.

 

Az utóbbi időben egyfajta stabilizálódás figyelhető meg, ami annak köszönhető, hogy a Fidesz belső felmérései szerint az amerikai kitiltási botrány kapcsán a megkérdezettek inkább a kormánypártnak adnak igazat. Az ügy azonban sok más országhoz hasonlóan (Csehország, Ukrajna) képes lehet arra, hogy elsöpörje a kormányt. A helyzet itthon a felsorolt államokhoz képest annyiban különbözik, hogy azokban volt olyan potenciális ellenzéki párt, amely képes volt a hatalomátvételére.orban2.jpg

 

Magyarországon jelenleg a Jobbik tűnik a legerősebb ellenzéki erőnek, amelynek a hatalomra segítése nem lehet az amerikaiak érdeke, mivel ők még jobban az orosz érdekeket képviselnék velük szemben. Adná magát a lehetőség, hogy a Fideszen belül szítsák az ellentéteket, de a párt belső viszonyait ismerve erre nem sok esély látszik. Jelenleg nincsen olyan vezető politikusa a kormánypártoknak, aki egyértelműen az USA mellett állna. Így egyelőre marad a szimpla destabilizálás, aminek a nyertese most kiszámíthatatlan.

132 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr306900119

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szex-erkölcs lesz a Fidesznek is a vége 2014.11.16. 11:46:15

  SZDSZ lefekszik az MSZP-vel, a komcsikkal = Fidesz lefekszik a papokkal, vagy ha más úgy jobban érti, akkor a klérussal. Tehát mindkét párt azzal feküdt össze lepedőt gyűrni és szexelni egy ágyba és egy kormányba, akit előtte gyűlölt és erkölcstelen...

Trackback: Fidesz sírvers 2014.11.16. 11:45:54

Mit írnál az FMPSZ, azaz a volt Fidesz sírkövére? (Fidesz--> FMPP--> FMPSZ.) Mert az F. Magyar Polgári Szövetségnek is szüksége lehet erre. Hiszen az SZDSZ, MIÉP, MDF, FKGP és sok más egykor kormányerőt is képviselő párt sírja felett ma már csak ...

Trackback: Fidesz már nincs. Felfalta önmagát. 2014.11.16. 11:45:32

  Ha egy párt teljesen átalakítja a céljait és többszörösen nevet is vált, az már nem lehet ugyan az, mint régen. Ahogyan MSZMP-nek, éppen úgy Fidesznek, ma már csak az utódpártja létezik. A Fidesz felfalta egykori önmagát is, és nem csak más rivál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.15. 23:35:31

"Az ügy azonban sok más országhoz hasonlóan (Csehország, Ukrajna) képes lehet arra, hogy elsöpörje a kormányt."

Hülyeség.. Az eddigi tömegdemonstrációk mérete édeskevés ehhez.
A hétfői demonstrációk pedig még szánalmasabb képet fognak nyújtani..
De a legnagyobb akadálya egy esetleges váltásnak-amire a poszter is utalt-a reális alternatíva hiánya. Ezzel pedig az amerikaiak is tisztában vannak..

gizmo26 2014.11.16. 00:44:36

Gyere vissza Feri, és védd meg a demokráciát.

netnepper 2014.11.16. 00:50:44

@A megvalósult amerikai ólom..:

...és mivel egy demokratikus kormánybuktatás, valamint előrehozott választás nem tud reális alternatíva lenni, ezért magyarország a leválthatatlan kormányfő és bandája egyre látványosabb szétesésével, egyúttal a külső és belső ellenérdekeltek számának exponenciális növekedésével folyamatosan sodródik egy kvázi polgárháborús szituációba.
Míg a főnököd a várban az arany vécékeféjével marshallbotként hadonászik, addig végeken az alvezéreknek kell majd felpróbálniuk a fideszes nyakkendőt.
Csak majd nehogy túl szoros legyen...
Azzal azért ne nagyon nyugtatgasd magad, hogy nincs senki a felválthatná a jelenlegi bandát.
Az adott pillanatban lesz majd rá team...

gizmo26 2014.11.16. 00:59:23

@netnepper: A Gyurcsány majd összefog a Jobbikkal

dont be such a jew 2014.11.16. 01:23:40

nem eshet szét

még a maszop sem esett szét, pedig 10x ennyien voltak ellene az utcán + 10 éve csak morzsát dobnak neki és válogatott idióták vezetik

mégse esett szét

colonel Tigh 2014.11.16. 02:12:32

Orbán után már csak egy Jobbik ámokfutás hiányozna ebből az országból.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.11.16. 02:52:19

Nem hiszem, hogy szétesnének. Meg is mondom miért nem:

1. Tüntetések
Az az un. "soha nem látott tömeg" a legpozitívabb becslések szerint is kb. 30.000 embert számlált. Jelezném, hogy pár éve az Erzsébet-hídnál és az Operaháznál is jóval többen voltunk, és el tudtunk érni valamit? Lóf@szt, szartak a fejünkre, összerittyentettek egy békemenetet és jóság volt. Ez most is menne nekik gond nélkül.

Ráadásul az internetadó elleni tüntetés szemmel láthatólag tényleg csak az internet adó ellenessége miatt volt akkora siker. Sok fiatal csak azért az egy célért ment utcára, hogy semmi se veszélyeztesse a filmletöltést meg a facebookot, a többi hidegen hagyta őket. Orbánék nem is igazán a tüntetéstől sz@rtak be, hanem attól hogy a saját táboruk is ellenállt az adónak. Ráadásul szemmel láthatóan nem volt számukra olyan fontos a téma, hogy komolyabb konfliktust vállaljanak érte. Bezzeg ha Paks ellen vonultak volna ki ennyien, már másnap indult volna a békemenet.

Ez az egész engem a tandíj elleni tüntetésekre emlékeztet: ott is tiltakoztak a dolog ellen, a kormánynak meg nem volt annyira fontos a dolog, vissza is vonta hamar. És ezzel vége volt az egésznek, nem lett belőle kormánybuktatás. Ahogy nem lesz most se. Tanulság: a fiatalokkal nem lehet kormányt buktatni, ők csak egy-egy konkrét, jól körülhatárolható ügyben vonulnak utcára.

2. A kitiltási botrány
Amikor az egész ügy kirobbant, tényleg nagyon zavarodott volt az Fidesz-kommunikáció. Gyanítom, hogy őket is meglepetésként érte a dolog, nem tudták, hogy mennyit tudnak az amerikaiak. Aztán szépen lassan felbátorodtak. Mert bárki bármit mond, egyre inkább úgy tűnik, hogy a jenkik blöfföltek. Ha lenne a kezükbe bizonyíték akkor már rég előálltak volna vele, vagy kiszivárogtatták volna az ellenzéki sajtónak. És ez nagy baj kedves feleim, mert ha az amcsik tényleg csak blöfföltek, és ez kiderül (márpedig a következő egy-két hónapban ki fog), akkor az egész ügy az éledező ellenzéken fog csattanni, és jó ideig nem lehet majd hitelesen korrupcióval vádolni a orbánékat. Egyszóval elég kétélű fegyver ez.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.11.16. 03:04:27

3. Ellenzék
Ahogy azt a czikkíró is nagyon helyesen megállapította, gyakorlatilag nincs ellenzék. Most látszik csak igazán, hogy mennyire nincs. Itt pattognak a magas labdák körülöttük, és ennek ellenére képtelenek tisztességesen betámadni a kormányt.
A jobbikot még értem, úgy utálják az amcsikat, mint azt a bizonyos állagú anyagot, nem fognak nekiállni Goodfriend-del kéz-a-kézben kormányt buktatni. De mi van a többiekkel? Az embernek olyan érzése van, hogy ezt a baloldalt tényleg a fidesz fizeti.

paráznabillegető 2014.11.16. 05:23:55

@netnepper: jaj de jó, újra itt a polgárháború!
tök fasza lesz! te kit fogsz ölni és miért?

Bona Fides 2014.11.16. 06:14:30

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Ezzel nem értek egyet. Anetadó tüntetésen NEM fiatalok, hanem középkorúak, idős emberek ÉS fiatalok voltak jelen.
A netadó quasi vizitdíj, ráadásul a Fidesz annyira hülye, hogy megszavazza kedden.
Hiába van meg a 2/3 mandátum, nincs mögötte téyleges támogatottság.
Kibaszott nagy megszorítások lesznek, a fiúk pedig nagyon pofátlanul lopnak - ez azért egy pöppet csípi már az emberek szemét.
Az nem baj, ha gyenge az ellenzék, a Fidesz eddig is azért nyert, mert még nem döglött meg a balliberális ellenzék. (Pl. én is permanens Fidesz szavazó voltam, mert ki akartam nyírni a MASZOPSZADESZT. Most, hogy ők már lélegeztetőgépen vannak, nem kell félnem tőlük, ezért az LMP-re szavazhattam. És persze kint vagyok az utcán, amikor kell, hogy a Fideszt is elhajtsuk a tetves kurva anyjába.

Tisztességes szakértő kormányt akarok, erős civiltársadalmat és Európát, jószomszédi viszonyt még Szlovákiával is, mert tót a nagyanyám. Zsidó a páro, ezért utálom a zsidózást és kultúrember is vagyok, ezért utálom a cigányozást is.

Én vagyok az átlag magyar, akivel 25 éve baszik ki az MSZMP-ből kreált politikai "elit" titulussal illetet senkiházi suttyóbanda.
Az összeset el kell hajtani a picsába!!!!

Ezzel nem vagyok egyedül. A valódi többség ezt akarja.

Conchobar 2014.11.16. 07:34:04

@dont be such a jew: "morzsát dobnak neki és válogatott idióták vezetik mégse esett szét" - Nem? Szili Katalin meg Gyurcsány társulata még mindig tagja az MSZP-nek?

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 07:49:53

A Fidesz egyenlő Orbánnal, így szétesés nem lehetséges.

Viszont tény, hogy Badfriendék és a Norvégiai Köztársaság fő célja most egy fideszes vezér megtalálása, aki Orbán megbuktatása után irányítaná az országot, a washingtoni utasítások alapján. Badfriendék és a Norvégiai Köztársaság nem bíznak a ballibeknek, őket csak a puccsban ágyútöltelékként használnák, de új vezetőnek mindenképpen fideszest akarnak.

Göntér László 2014.11.16. 08:23:12

Azt hiszem, hogy a FIDESZ-nek most az a célja, hogy az EU- pénzek minél nagyobb részét az érintettek magánvagyonává alakítsa úgy, hogy ez a módszer titokban maradjon. Ahogy a Svájci bankok kezdenek nyitottá válni, úgy válik értékessé a keleti nyitás. Nehezen tudom elképzelni, hogy valaki az Azerbajdzsáni vezetéstől fogja megkérdezni, hogy a volt magyarországi vezetőknek mennyi a náluk tárolt pénze? Az emlegetett témákról az alábbiakban foglaltam össze a meglátásomat:
ktkj.blog.hu/2014/11/06/az_utobbi_napok_temai

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 08:55:01

Az ortyinisták új csapásvonala olyan cikkek megjelenítése, amiben a mostani legfontosabb mantra és agymosó ige szerepel:
"A helyzet itthon a felsorolt államokhoz képest annyiban különbözik, hogy azokban volt olyan potenciális ellenzéki párt, amely képes volt a hatalomátvételére."

Lófasztot. Az elnyomás eltiprása mindig hozza magával egy tisztább vezetés eljövetelét. Csak az ortyinista férgek hazudják folyamatosan, hogy nincs alternatíva, ezzel sugallva, hogy a mostani tolvaj és analfabéta maffiát kell megtartani. Nem kell.

Takarodjanak, de az összes, mert sajnos a birkák nem veszik észre, de kezdenek megjelenni a patkányok, akik mostanában érdekes "beismeréseket" tesznek, lásd pl. a varga nevezetű férget. A baj az, hogy a nulla IQ-s híveik orbán fellógatása után ezeket a mocskokat hiszik a megmentőnek.

nu pagagyí 2014.11.16. 09:59:35

@maxval birca hozzászóló: Ami az USÁ-nak nem tetszik Magyarországon, az az emberek többségének sem tetszik. Ki a fene örül annak, hogy mindent áthat a korrupció: Kinek jó az, hogy kiszámíthatatlan a kormányzás és a szavak nincsenek szinkronban a tettekkel? Miért kezeli békeidőben polgárháborús logika szerint polgárait a kormány? Miért nem boldogulhat mindenki tehetsége szerint, miért számolja fel a kormány azokat a tereket, ahol még verseny van és ezáltal mérhető a valós teljesítmény? Miért zaklatja a hatalom azokat, akik jogaikat védik ebben az országban?

Az USA nem csinál mást, mint amit 56-ban tett. Egy szaros diktatúrát szaros diktatúrának nevez. A népfelkelést viszont akkor sem az USA csinálta, hanem azok az emberek, akik közvetlen alanyai voltak annak a torz és embertelen rendszernek és amelyhez a mostani is egyre inkább kezd hasonlítani.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 10:02:37

@nu pagagyí:

"Ami az USÁ-nak nem tetszik Magyarországon, az az emberek többségének sem tetszik."

Ennél én jóval intelligensebbnek ismerlek téged. Ne ess óvodás szintre azért...

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 10:03:22

@nu pagagyí:

"Egy szaros diktatúrát szaros diktatúrának nevez."

Hol van diktatúra? Mit nevez az USA annak?

Ne viccelj!

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 10:15:25

@maxval birca hozzászóló:

Buta orbánista, ha a diktatúra ismérvei közül nem 100% felismerhető, csak 80%, az attól még diktatúra.
Költözz haza, ne máshonnan fényezd a csúti ganét, aztán rájössz, hol van a diktatúra. Mi kell neked, hogy felnyíljon a vak szemed, és a buta agyad felfogja, a diktatúra nem csak akkor diktatúra ha Recsk is újra van nyitva.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 10:18:58

@maxval birca hozzászóló:

"A diktatúra valamely személynek vagy csoportnak az állam törvényeit figyelmen kívül hagyó, erőszakszervezetekre támaszkodó, kivételes törvényekkel szentesített korlátlan hatalma."

Pipa. Minden stimmel. Mi kell neked a megértéshez? A terror? Ha nem vagy tisztában a diktatúra fogalmával, a totális és autoriter diktatúra különbségeivel, olvass, tanulj, a kérdéseid csak a saját sötétségedet bizonygatják, és azt, hogy orbánista csak a hozzád hasonló tudatlanokból lehet.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.16. 10:55:19

@maxval birca hozzászóló: Igen, és bázisuk is van a Holdon... :-) Mu-ha-ha.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.16. 10:58:24

@dont be such a jew: Már hogy ne esett volna szét? A DK és a Bajnai féle izémizé is az mszp-ből szakdt ki.

A fidesz belül maga is egy diktatúra. Akkor fog szétesni, amikor az alfahím már nem bírja megtartani a trónszéket. A trónkövetelők pedig már ott sorakoznak, az alfa pedig nem lesz erősebb. Nyilván minden trónkövetelőről van egy szép vaskos dossziéja, amivel zablán tartja őket, de elég egy kis hiba.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.16. 11:00:56

@netnepper: Persze megfelelő team :))Mint a hollywood-i filmekben, amiken szocializálódtál. Naív vagy és irrealitásokban hiszel. Álmodozz csak tovább..

Netuddki. 2014.11.16. 11:15:18

@gizmo26: Ki a faszom az a gyurcsányi?

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.16. 11:17:38

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Igen és az Mszp kellett ahhoz, hogy a Dk és Bajnaiék bekerüljenek a parlamentbe, mert külön erőként nem mérették meg magukat, hanem a szocik vitték be őket a hátukon jó balek módjára.

1ghost 2014.11.16. 11:20:31

A gazemberek pártjává vált fidesz biztosan megy a lecsóba, ez nem kérdés!

A kérdés ez: a Narancsos Főpap Hipnózisával szemben mikor kerekedik felül az értelem annyi emberben, hogy a mostani rémálomnak game over.

Ez minél előbb történik meg, annál kevesebb idő veszik el el Magyarország jövőjéből.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 11:35:02

@cenzuratroll bosszanto:

A diktatúra jellemzői:
- a hatalom nem vátható le,
- a hatalom nem a népszuverenitásból eredeztetik,
- nincs jogállamiság,
- nem biztosítottak az emberi és polgári jogok.

Ezen belül lehet enyhébb (autoritárius) és keményebb (totalitárius) egy diktatúra.

Különbségek a 2 között:
- Pluralizmus: korlátozott (autoritárius) – hiányzik (totalitárius).
- Civil szféra: korlátozott (autoritárius) – hiányzik (totalitárius).
- Hivatalos ideológia: nincs (autoritárius) – van (totalitárius).
- Civil szféra: korlátozott (autoritárius) – hiányzik (totalitárius).

Szóval a diktatúra nem azt jelenti, hogy valakinek a kedvenc pártja nem nyert a választásokon. Mo-n NINCS diktatúra.

Hurka Kolbász 2014.11.16. 11:39:31

Nem ez fogja elsöpörni ezt a rezsimet, hanem a sáska-logika. Amikor kifogynak az ellopható közjavakból (manyup, trafikmutyi, földmutyi, 100 milliárdos áfa csalás), akkor jönnek a kisembereket közvetlenebbül érintő lopások, mint a most belengetett munkanélküli segély eltörlése, vagy a népi ellenálláson megbukott internetadó. Jön még mellé pár hasonló, amit azonnal (nem 20-30 év múlva, mint a nyugdíj) megérez az ember, és akkor előkerülnek a kaszák, molotov-koktélok... Amikor már az elvakult fideszfanok szemét se tudják elhomályosítani a pr rizsával, akkor jön a forradalom.

Én csak azt nem értem hogy az MSZP kormányt 100 milkás végkielégítések miatt kergettük el, ezek a mostani kommunisták 1000 milliárdokat lopnak és mégse zavar senkit? Az a jobb minél jobban kirabolnak? Mert akkor lehet hogy sose lesz itt forradalom. Birka nép ez. Remélem rendszerváltás után nem mindenkinek egyformán kell fizetni az árát, hanem csak a fidesz szavazóktól lesz vagyonelkobzás, a felelősségük miatt.

ostvan2 2014.11.16. 11:42:21

A mostani helyzet - engem - '88-89-re emlékeztet. Akkor sem voltak tömegek az utcán, csak elkezdték a párttagok megtagadni az akkori egyeduralkodó pártot.
Sajnos, a vezető párt eltűnése nem változtatja meg azoknak az embereknek a gondolkodásmódját, akik URALKODNI akarnak másokon. Ők az épp aktuálisan uralkodó szervezetbe intagrálódnak (bármikor megtagadva a régit).
És van a tömeg, akik HISZNEK. Az épp legerősebbnek gondolt csoporthoz akarnak tartozni. Ez a csoport akkor veszíti el az erejét, ha a hívők kezdenek elbizonytalanodni. Úgy látom, most épp ez történik a fidesz bázisával. Ezek az emberek nem mennek ki az utcára tüntetni, de egyszercsak figyelmeztetik a párt helyi aktivistáját, hogy épp nem érnek rá békemenetelni.
Hazudik (önmagának) aki ezeket a jeleket nem érzékeli.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.11.16. 11:47:42

"Amit itt látsz: dolomit
Agyonverte a Vikit
Nem képezte vita tárgyát
Mellé temettük a pártját
Kifaragtuk rá a képét:
Ő, ki meglopta a népét."

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 11:54:40

@maxval birca hozzászóló:

Ne erőlködj ortyinista féreg.

Nem olvastál elég figyelmesen, vagy szokás szerint csak nem fogtad fel, amit leírtam. Megismétlem, talán eljut az egyszerű tudatodig.

Ha a 100%-os ismérvekből még csak 80% van meg, attól az még diktatúra. A 20 % kell a totális diktatúra létrejöttéhez, ami még valóban nem következett be, de ha belegondolunk, hogy a hozzád hasonló férgek a bűn leleplezőjét ítélik el, akkor lassan eljön az a pillanat, amikor az állam az ellenségeit erőszakkal távolítja el.
A jelenlegi diktatúrából a totálishoz a terror rész, az erőszak a nem behódolókkal szemben még hiányzik, reméljük nem jön el, bár a tefajta féreg valószínűleg azt is jó szemmel nézné, akár még szívesen segédkezne is benne.

dont be such a jew 2014.11.16. 11:57:34

@Hurka Kolbász: 'Én csak azt nem értem hogy az MSZP kormányt 100 milkás végkielégítések miatt kergettük el, ezek a mostani kommunisták 1000 milliárdokat lopnak'

Na persze meg 20.000 milliárd adósság miatt, ami nem kamu, tudod, hanem igazi.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 11:58:28

@cenzuratroll bosszanto:

Mivel egyetlen ismérc sincs, így nincs miről beszélni.

bulista 2014.11.16. 12:04:22

@maxval birca hozzászóló: "Viszont tény, hogy Badfriendék és a Norvégiai Köztársaság fő célja most egy fideszes vezér megtalálása, aki Orbán megbuktatása után irányítaná az országot, a washingtoni utasítások alapján."

Kecske, ezt ők személyesen mesélték neked?? Szerintem inkább vedd be a gyógyszereidet, egy nemes ember ne röhögtesse ki magát állandóan, mint egy elmebeteg pór.

bulista 2014.11.16. 12:08:51

@maxval birca hozzászóló: Ahogy elnézem ma a veretes hozzászólásaidat kecske, lehet, hogy tegnap késő este Pulev álnéven téged K.O.-zott ki a Klicskó nevű ukrán fasiszta???

bulista 2014.11.16. 12:10:03

@maxval birca hozzászóló: Az meg neked nagyon megy! Szerencsétlen...

2014.11.16. 12:13:31

Igen, széteshet. Kérdés, hogy ki és mikor szegi meg az omerta-t? Az FBI is csak úgy tudta felgöngyölíteni a maffia üzelmeit, hogy valaki megszegte a hallgatás törvényét.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 12:15:25

@bulista:

Felesleges ebbe politikát vinni. Attól, hogy valaki fasiszta, még lehet jó sportoló.

Klicsko egyszerűen jobb boxoló. Lefizették, hogy ne nyerjen már az első körben a látványosság miatt. Gyakorlatilag megnyerhette volna a meccset az első fél percben.

bulista 2014.11.16. 12:33:52

@maxval birca hozzászóló: Az a te megállapításod volt kecske - nem is olyan régen - hogy valamennyi ukrán 0 és 120 éves kor között náci, valamennyinek horogkereszt volt a jele az óvodában, és most is hogy rátámadtak arra a szegény demokratikus Oroszországra, hatalmas területeket csatoltak Ukrajnához, és kijelentették, hogy Moszkva az egy ősi ukrán település. Vagy nem így volt???

Gyorgy Nagy 2014.11.16. 12:36:39

Bármár láthatnánk hogy szétesik.

bulista 2014.11.16. 12:40:51

@maxval birca hozzászóló: Nem te mondtad, hogy minden ukrán náci???????????? Akkor te tényleg egy fidesznyik hazudozó vagy!!!

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 12:41:31

@maxval birca hozzászóló:

ortyinista féreg, ha te nem látsz valamit, az még létezik. Ez nem kvantumfizika, te még a faékhez is hülye vagy.

Krisz11 2014.11.16. 12:53:46

"Nagyon hasonlónak tetszett a helyzet a 2008-09-es MSZP-ben uralkodó állapotokhoz"

Na persze, álmodik a liberális nyomor, legalább ez megmaradt nekik.
Amúgy meg egy népet nem lehet csak úgy átnevelni. Nem sok fideszes szavazna gyurcsányékra egy mesterséges puccs esetén. Inkább a jobbik felé húznának.
Amerikának vagy az EU-nak egyetlen módon sikerülhetne a magyarokat átnevelni, és balliberális irányba téríteni: Több kamionnyi pénzzel. Azt meg nem fognak adni, ők sem állnak olyan jól

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.16. 12:58:13

@bulista:

Idézd hol mondtam ezt. Ha nem tudod, akkor hazudsz.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 13:40:20

@maxval birca hozzászóló:

Minek neked a tény. Azt is letagadod, hogy nácizol.

MZ/X hip hip hurrá 2014.11.16. 13:43:57

Mi van ha Vida Ildikó lemond? Vajon kit tesznek a helyre? Itt nem csak Vida Ildikóról van szó. Az egész korrupt bagázst kell elsöpörni. Orbánostól, Gyurcsányostól, Mszp-től.
Jobbik meg induljon Oroszország fele a barátaihoz, akik pénzelik őket.

zobod 2014.11.16. 13:50:57

A ballib olyan, mint a hátán döglődő bogár. Kapott most egy kis impulzust, elkezdett szaporán kaparni a lábaival a kis hülye, de minek... nem veszi észre, hogy már régóta a hátán fekszik, kiterítve.

Alick 2014.11.16. 14:22:30

@cenzuratroll bosszanto: "Az elnyomás eltiprása mindig hozza magával egy tisztább vezetés eljövetelét."

Sajnos Tripolitól Kijevig ennek pont az ellenkezőjét mutatja a tapasztalat... és persze 2010-ben a Fideszre szavazók is ebben a tévhitben ringatták magukat.

monddazigazatmar 2014.11.16. 14:32:29

@Hurka Kolbász: @cenzuratroll bosszanto: Figyelj ide jól!
TE, meg a hozzád hasonló idióták miatt van ott a baloldal-ellenzék (nevezd ahogy akarod) ott ahol van.
Egyszerűen annyira, de annyira sötétek vagytok, hogy már fáj, és nem veszitek észre, hogy mennyire kontraproduktív a hülyeségetek.
Mondom neked jobbosként, hogy van sok sok minden, amit a fidesz csinál és nagyon nem tetszik. És minden ilyen alkalommal, amikor az ember körülnézne, és esetleg elgondolkodna, hogy váltani kéne, ne olyankor jöttök ti, a hazugságaitokkal, és az ember rájön, hogy nincs alternatíva.
Mert bazmeg, képtelenek vagytok igazat mondani. Mert az nem elég szörnyű, ugye? 4 millió éhezőről kell beszélnetek, amikor ez nyilvánvaló hülyeség. Nektek másfél millió angliai munkásról kell beszélnetek, ami szintén hülyeség. Nektek ellopott ezer milliárdokról kell magyaráznotok, ami szintén kamu. Nektek a vasárnapi bezárás kapcsán 20.000 ember kirugását kell vízionálnotok (a tesco összes alkalmazottja 24ezer). Szerintetek 50.000 család megélhetése függött a cigiárusítástól. Szerintetek itt diktatúra van, meg nácizmus. A juhászt Orbán személyesen nyiratta ki. Soroljam még?
Abszolút hiteltelenek vagytok. Sokkal, de sokkal szimpatikusabbak lennétek, ha egy kicsit kevésbé ijesztegetnétek. Esetleg nem fikáznátok naponta mindig mindent. Próbáljatok meg tízből három dolgot dicsérni, egyetérteni vele, és kritizálni a másik hetet. Reálisabb képet adni a problémákról. Mintha egy kicsit értenétek hozzá.

bulista 2014.11.16. 14:33:26

@maxval birca hozzászóló: Egy jellemtelen hulladék vagy kecske - de ezt eddig is tudtuk rólad!

zafir38 2014.11.16. 15:13:00

@maxval birca hozzászóló: Csodálom a türelmed! Ezek
tuti munkásőrök voltak!
Amúgy amondó vagyok, hogy az egész elittel le kell
számolnunk!

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 15:19:43

@monddazigazatmar:

A probléma az a hozzád hasonló agymosott barmokkal, hogy nem a jelenséget nézitek.

Magyarra fordítva, hogy még te is felfogd:

Neked nincs éhezés, mert csak 1276432 ember éhezik, nem négy millió. Egy is sok.
Nektek nincsenek ellopott milliárdok, mert nem ezer milliárdot loptak el, csak 987 milliárdot. Egy is sok.
Nektek nincs 50 ezer kirúgott trafikos, mert csak 31785 lett kirúgva. Egy is sok.
Szerintetek nem lesz kirúgva 20000 ember, mert a TESCOnál 24 ezren dolgoznak. Nem csak a TESCO kerül veszélybe te agyatlan barom, hanem a teljes iparág.
Az, hogy a juhászt orbán nyiratta ki, az max. a te elborult elméd szüleménye, ilyet garantáltan nem mondtam sehol.
Látod, ezért vagytok hiteltelen sötét agymosott idióták, akik csak fideszesnek alkalmasak, mert a gondolkodó emberek elfordulnak tőled is meg a hazug szólamokat az egyszerű agyadba mosó vezéredtől.

Nyugodj bele, Csaucseszku is eltűnt, orbánon múlik, hogy ugyanazt a véget provokálja ki magának, vagy megússza ennyire drasztikus felelősségre vonás nélkül.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.16. 15:21:09

"Ezzel szemben hatalmas hibák követték egymást, az utcákon korábban nem látott ellenzi tömegek jelentek meg, "

Nyomika :)

Választást nem az utcára küldött viszkető pinájú egyetemista kislányokkal kell nyerni, ez ugye evidens?

bulista 2014.11.16. 15:21:56

@maxval birca hozzászóló: Magyarul: nem fogom neked kikeresni a mocskos hazugságaidat, mert ha szembesítelek vele, akkor majd megint hazudsz valamit - ahogy szoktál, vagy elhúzol egy másik blogba ontani a szláv mocskodat! Ha csak 1/8 arányban vagy magyar - de remélem, hogy ezt is csak hazudtad - akkor miért nem a maradék 7/8 szláv fajtádat boldogítod a fennkölt nézeteiddel? Talán attól fosol, hogy a békés bolgár tesók is berágnak rád, és visszahajtanak oda, ahonnét jöttél - a nagy orosz sztyeppére??? Az már neked sem tetszene, bármennyire is nyalod Putyin cárevics ánuszát.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.16. 15:24:32

"Az ügy azonban sok más országhoz hasonlóan (Csehország, Ukrajna) képes lehet arra, hogy elsöpörje a kormányt."

Ez a módszer addig működött, amíg nem lett világos mindenkinek, hogy ki, és milyen szándékkall áll mögötte.

Most, hogy mindenki ismeri a trükköt, ez az európai poszt-szoci országokban már nem működhet.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.16. 15:26:35

"Magyarországon jelenleg a Jobbik tűnik a legerősebb ellenzéki erőnek, amelynek a hatalomra segítése nem lehet az amerikaiak érdeke,"

Pedig ha a "barátaitok" nem kussolnak be záros határidőn belül, akkor mégis az lesz a vége :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.16. 15:34:28

@netnepper:

"folyamatosan sodródik egy kvázi polgárháborús szituációba"

Azért azt majd jól nézd meg, amikor a balliberális tinipipiket, meg a kehes, beesett vállú "forradalmárokat" az IGAZI, vidéki magyar ember a helyére teszi :)

Polgárháború? A legborúsabb forgatókönyv szerint is legfeljebb annyi lesz, hogy ki lesz osztva két koki meg három saller a szarkeverő libsi hülyéinek, oszt mindenki mehet hazafelé.

A magyar korántsem olyan lobbanékony természetű, mint a környező szláv népek. Ezért nem is ugrik rá a provokatív hülyeségekre.

A magyar egyszer üt, de akkor nagyot, és pont oda, ahova kell ahhoz, hogy a nyifogás megszűnjön.

torró 2014.11.16. 15:36:22

Álmodozás az élet megrontója......Ez csak pusztaagyalás. Diktatúra?!?! Azt hiszem nem tudjátok mi az a diktatúra.Na! Ha az lenne öcsém, azt ide ki sem mernéd írni! Ez ilyen egyszerű. Egy kormány buktatás a nyugatnak sem lenne jó. Lehetne sorolni, de aki nem képes a következményeket átlátni annak hiába írnék ide vezércikket. Már valamelyik poszthoz feltettem ezt az ATv riportot most ide is kirakom . Ajánlom az okoskodóknak, hogy nézzék végig nem hosszú.
www.atv.hu/videok/video-20141112-paul-lendvai-eb
Tanulságos!

martineden 2014.11.16. 16:27:36

@Hurka Kolbász: Jol beszelsz.Pont ezen gondolkodtam,a GYurcsanyt mindenfele csalonak kikialtottak egy max 300 millio kart okozo telekcsere miatt ,ami hosszu tavon boven megterult volna munkahelyben es adoban,ez a szarhazi kissebbsegi csodadacsatar pedig az egesz szerencsejatek agzatot atjatszotta a Vajnanak es tobb mint 1 milliard adokedvezmenyt is adott .Ez nem szur szemet senkinek,nevetseges.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.16. 16:30:49

@A megvalósult amerikai ólom..: Ja, mint a kdnp. Csak ők már 20 éve így nyomják. Meg persze a jó ötleteiket is nyomják, mint a vasárnapi zárvatartás. Ehhh... Egy narancsdrukker sajnos nem tud olyat "érvet" mondani, amit a narancsok már ne lennének duplán túl...

martineden 2014.11.16. 16:35:03

@polyvinyl:,, Pedig ha a "barátaitok" nem kussolnak be záros határidőn belül, akkor mégis az lesz a vége :)"....hat talan nem lenne baj.Otoluk lehet remelni ,hogy kotelen lognatok egytol -egyig,Aztan ha elvegeztek a piszkosmunkat,mehetnek ok is a levesbe.

bulista 2014.11.16. 16:35:04

@maxval birca hozzászóló: Magyarul: kussolj köcsög ruszki ügynök!

dont be such a jew 2014.11.16. 16:36:01

@martineden: 'GYurcsanyt mindenfele csalonak kikialtottak egy max 300 millio kart okozo telekcsere miatt '

-egen és felvett +20.000 milliárd hitelt...:D

martineden 2014.11.16. 16:48:12

@dont be such a jew: ,,-egen és felvett +20.000 milliárd hitelt...:D'...es haza vitte?Ja nem azt a korrupt ,tolvaj fideszcsurhe teszi.A kissebbsegi csodacsatar avval kezdett h ellopott 3000 milliardot ha jol tudom ,

martineden 2014.11.16. 16:51:32

@dont be such a jew: Amugy hulye fideszcsicska,mikor vett fel 20000 milliardot?

martineden 2014.11.16. 16:57:12

@polyvinyl:
...,,Azért azt majd jól nézd meg, amikor a balliberális tinipipiket, meg a kehes, beesett vállú "forradalmárokat" az IGAZI, vidéki magyar ember a helyére teszi :)"...te kirol beszelsz fideszcsicska?A gyava videki parasztrol,aki ket csendortol osszeszarta magat?Forradalmat mindig is a pesti liberalis gondolkodasu fiatalok csinaltak

dont be such a jew 2014.11.16. 17:06:09

@martineden: na mi a helyzet, nem tetszik a valóság?

Fletónak se, de megszokja.

martineden 2014.11.16. 17:15:38

@dont be such a jew: Hat nem tetszik, hogy hazudik,mertektelenul lop es csal a korrupt es hazaarulo fideszcsurhe,de ami kesik nem mulik.Hamarosan fel lessz szamolva a jovilag kft amit a kissebsegi csodacsatar alakitott a koleszos szopbatarsaival,a parttitkar faterok segitsegevel.

martineden 2014.11.16. 17:19:43

@dont be such a jew: Amugy a kerdesre valaszolj fideszgoreny.Mikor vett fel 20000 milliardot5.Hazudsz mint a gazdad a kissebsegi csodacsatar aki meg az NB.III-ba is feljutott es onzetlenul lemondott az oriasi karrierrol a haza javara.Muhaha

torró 2014.11.16. 17:26:35

@martineden:
Igaz nem nekem szólt a kérdés, de nem tudom megállni, hogy ne segítsek tudásbeli hiányosságaid kiküszöbölését!Olvasd végig!
www.origo.hu/gazdasag/valsag/20081113-imf-hitel-kamatnyereseg-es-vitak-mire-lehet-kolteni-a-hatalmas.html

martineden 2014.11.16. 17:41:21

@torró: ,,Magyarország hatalmas, 20 milliárd eurós IMF-hitelkeretet kapott"....Latod ez a baj a fideszesekkel,nem csak lopnak ,de szamolni sem tudnak.Szerinted a feni osszeg az 20 000 milliard forint?Ha hallgattal volna,bolcs maradtal volna

martineden 2014.11.16. 17:54:30

@torró: Na ugye ,miutan atestel a sokkon,kiszamoltad,hogy ez akkori kb 265 ft arfolyamon 5300 milliard.Aminek nagyresze le se lett hiva.Viszont a csodacsatar erre hivatkozva lenyult rogton 3000 milliard ft nyugdij penzt,kivetett ketszer tobb mint 1000 millard adot es az allamadosag stabilan no evente a mai napig.Ezen gondolkodj el ,aztan utana beszelhetunk.

annamanna 2014.11.16. 17:56:48

"Az ügy azonban sok más országhoz hasonlóan (Csehország, Ukrajna) képes lehet arra, hogy elsöpörje a kormányt. (...) Magyarországon jelenleg a Jobbik tűnik a legerősebb ellenzéki erőnek, amelynek a hatalomra segítése nem lehet az AMERIKAIAK érdeke, mivel ők még jobban az orosz érdekeket képviselnék VELÜK szemben. Adná magát a lehetőség, hogy a Fideszen belül SZÍTSÁK az ellentéteket, de a párt belső viszonyait ismerve erre nem sok esély látszik. Jelenleg nincsen olyan vezető politikusa a kormánypártoknak, aki egyértelműen az USA MELLETT állna. Így egyelőre marad a szimpla DESTABILIZÁLÁS, aminek a nyertese most kiszámíthatatlan."

Mi vaaaaaan?
Ez a poszt ennyire egyértelműen az USA-t teszi felelőssé, és mondja ki, hogy tőlük független európai államok belügyeibe avatkoznak bele SZARKAVARÓKÉNT?
Ha meg ugyanezt Hajek mondja, ti. hogy a cseh kormányt az USA buktatta meg, akkor Hajek egy elmebeteg paranoiás összeesküvés-hívő?

Az én olvasatomban a posztoló nem bírálja az USA politikáját, csupán latolgatja az esélyeiket, tehát szinte tolmácsolja Goodfriend gondolatait.
Goodfriendnek (aki mellesleg TUD magyarul) elég színes az életrajza; ahol az utóbbi években az USA szart kavart, ott ez a jóbarát tuti feltűnt. Nyilván nálunk sem véletlenül bassza a rezet.
Ez igen hasznos olvasmány: hungarian.hungary.usembassy.gov/dcm.html

Amúgy köszi posztoló ezt az őszinteségi rohamot. Jó tudni, hogy már titkolózni is lusták a szarkavaró szarkák.

monddazigazatmar 2014.11.16. 17:57:48

@cenzuratroll bosszanto: Na, tessék, hogy sikerül bárkit is megnyerni a saját gondolataidnak. Aki nem úgy gondolkodik mint te, az agymosott barom.
Még a magyarázkodásodban is hazudsz. Nem éhezik 1,3 millió ember. Sőt, azt sem hiszem el, hogy bárki is ténylegesen éhezne.
De a sötét formádnak nem elég azt mondani, hogy nem élünk osztrák vagy német szinten. Nem neked dramatizálni kell.
Hogy ki mennyit lopott el azt ugye nem tudod te sem, csak mondasz egy nagy számot. Az országban volt 200 trafik összesen, szóval ismét itt a hazugságod, hogy ezrek lettek kirúgva.
A vasárnapi bezárás a 400m2 felett pedig a tesco, auchan, obi-t meg media marktot fenyegeti nem az iparágat. Mert mondjuk adott mennyiségű fogyasztó ugyanannyi terméket fog venni mint eddig, csak nem vasárnap, hanem más napokon.

A juhászt akkor nem te mondtad, hanem a másik. Teljesen mindegy. Szajkózzátok, hogy diktatúra van, meg terror. Ennek ellenére te fenyegetőzöl.
Úgyhogy, kurvára képtelen vagy felfogni amit írtam, hörögj tovább, remélem agyvérzést kapsz.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 18:12:54

@monddazigazatmar:

" Sőt, azt sem hiszem el, hogy bárki is ténylegesen éhezne."

Agyatlan orbánféreg.
Nincs éhező? Te szerencsétlen barom, idolod alatt nőtt kilométeresre a Blaha ételosztó sora.
Magadtól születtél ilyen hülyének, vagy tenyésztik valahol a hozzád hasonló fideszes idiótát?

" Az országban volt 200 trafik összesen, "

Durván 3000 falu, város van az országban. És összesen volt 200 trafik. Te nem tetteted, hogy hülye vagy, valóban az vagy.

"A vasárnapi bezárás a 400m2 felett pedig a tesco, auchan, obi-t meg media marktot fenyegeti nem az iparágat."

A kereskedelem az ország egyetlen megmaradt "iparága". A mezőgazdaságot torgyán vágta haza, vezéred döfte bele az utolsó tőrt. Ipar nincs, az elmúlt négy év kánaánja alatt tömegesen zártak be a kisvállalkozások, ha kivonul a két autógyár, - kétszámjegyűre esik a GDP. Ekkora barmot mint te, már régen láttam itt, kezded elérni a géza színvonalát.

Ne aggódj értem, előbb húznak fel téged egy fára a sajátjaid.

torró 2014.11.16. 18:18:07

@martineden:
Szerintem Te nem olvastad el tüzetesen a cikket! Na ugorj neki még egyszer, mert semmit nem értettél belőle.

martineden 2014.11.16. 18:18:15

@monddazigazatmar: " Nem éhezik 1,3 millió ember. Sőt, azt sem hiszem el, hogy bárki is ténylegesen éhezne."..attol ,hogy nem hiszed el meg ehezik.Nezd meg a sort etelosztaskor.Egy jollakott ember biztos nem all sorba fel napot egy tanyer levesert,ugye? ...,,Hogy ki mennyit lopott el azt ugye nem tudod te sem, csak mondasz egy nagy számot. Az országban volt 200 trafik összesen, szóval ismét itt a hazugságod, hogy ezrek lettek kirúgva."..A matekkal hadilabon allsz latom,ha szerinted 200 trafik volt az orszagban.Persze meg a szerencsejatekipar lenyulasat es Vajnanak ajendekozasat meg hozza se szamoltad mi? ....,,Mert mondjuk adott mennyiségű fogyasztó ugyanannyi terméket fog venni mint eddig, csak nem vasárnap, hanem más napokon."...Ha hallgattal volna bolcs maradtal volna.A hatarkozeli boltokba nem jonnek at a turistak,mert hetkozben nem ernek ra,pl.Amugy meg ha vasarnap nincs otthon hus vagy fozni valo,valahogy megoldjak az emberek,de semmikepp nem vesznek helyette hetfon hust,vagy egyeb foznivalot az elmult vasarnapra,ugye tudod?

martineden 2014.11.16. 18:21:30

@torró: Ne terelj fideszcsicska.Adtal egy linket es hazudtal hoza mint a kissebsegi csodacsatar.Veled errol beszelgettunk ha jol tudom.Meg akartad vedeni a masik matekzseni fideszgorenyt,de nem megy a szamtan,a hazudozas ,lopas,korrupcio,az a fideszesek terepe.Maradj csak annal.

lombozódó 2014.11.16. 18:29:42

martineden 2014.11.16. 17:41:21
A kérdés inkább az lehetne, hogy a hitelkeretet, hogyan is használták fel és mikor?
Most a külső adósság kb 24 000 milliárd Ft, na és az Orbán kormány minden évben vesz fel hitelt, hiszen az éves költségvetési hiányokat be kell foltozni. Jövőre is kb 1 000 milliárd Ft a tervezett hiány . Na és közben van a vissza nem térítendő EU-s támogatás is.

DocBulywood 2014.11.16. 18:31:36

@Bona Fides:
"Tisztességes szakértő kormányt akarok..."

Miért, az eddigi kormányok nem szakértettek ahhoz, amit csináltak? Akkor meg hogy-hogy mégis kormányon maradtak, ha nem értettek hozzá?

laci_52 2014.11.16. 18:38:10

"Így egyelőre marad a szimpla destabilizálás"

Tipikus amerikai hozzáállás! Mindenhol beavatkoznak a világban, ahol valami az érdekeik ellen történik, hol katonai, hol pedig diplomáciai és titkosszolgálati eszközökkel. Az átkosban ezt úgy hívták, hogy imperializmus. Ma is ugyanaz történik, mint akkor, ezt most akkor hogy' kellene hívni?

lombozódó 2014.11.16. 18:45:39

annamanna 2014.11.16. 17:56:48
A rendszerváltásnál is az USA kavart, az nem zavart?
A fiukat vitte kiképzésre - na persze nem költségtérítéses alapon - Na persze pénzzel is támogatták őket , az nem zavart?
Most úgy tűnik ez nem jött be nekik :-)))
Váltanak!! és ha akarnak szintén kiképeznek egy váltó pártot.

dont be such a jew 2014.11.16. 18:45:48

@lombozódó: 'Jövőre is kb 1 000 milliárd Ft a tervezett hiány .'

Azaz annyi is lesz.

Mennyi volt a tervezett hiány a cucik alatt? És mennyi a valóság? És miért lett belőle túlzott deficit eljárás?

monddazigazatmar 2014.11.16. 18:46:01

@cenzuratroll bosszanto: A Blaha ételosztó, mi? És az év többi 360 napján azon éhenhalnak? Hagyjuk már.
Kis seggfej. 3000 település. Igen. És mindegyiken volt trafik, te fasz? Ne arról ugass, hogy hány helyen árultak cigit, hanem azt, hogy hány olyan hely volt ahol CSAK azt árultak. Ugyanis az az ember él dohányárusításból, aki mást nem árul.
Meséld el, hogy mi történik a kereskedelemmel, ha holnaptól mindenki egyformán bezár vasárnap? Hülyegyerek, akkor holnaptól vasárnap nem esznek az emberek?

lombozódó 2014.11.16. 18:47:44

martineden 2014.11.16. 18:40:38
Ok csak megerősítettelek kicsit más aspektusból is. Elnézést ha sért.

dont be such a jew 2014.11.16. 18:50:25

@monddazigazatmar: már megaszonta, vasárnap külföldön veszik majd az árut.

- csak akkor nem értem hogy most amikor minden szomszéd ide jár kajáért, meg benzinért, és a ballibek bejósolták a 330as forintot, akkor mitől változna ez az ellenkezőjére?

monddazigazatmar 2014.11.16. 18:51:13

@martineden: Hogy is jön a trafikhoz Vajna?
Szerinted hány trafik (dohányáru árusító hely, aki abból él) volt 2 éve Magyarországon? Nem benzinkút, aki mellesleg árult dohányt is. Nem bolt, akinek a cigi egy terméke volt a másik ezer mellett. Dohánybolt.

Atyaisten:
"Amugy meg ha vasarnap nincs otthon hus vagy fozni valo,valahogy megoldjak az emberek,de semmikepp nem vesznek helyette hetfon hust,vagy egyeb foznivalot az elmult vasarnapra,ugye tudod?"
Arra nem gondolsz te agyas, hogy szombaton fognak bevásárolni? Nem egy vasárnap lenne bezárva a tesco, hanem mindegyik vasárnap, mindegyik tesco. Magyarul vagy megveszed a húst szombaton, vagy nincs vasárnapi ebéd. Szerinted az emberek akkor hol vásárolnának? Leszoknának az evésről?

torró 2014.11.16. 18:52:13

@martineden:
Hát jó nagy bunkó vagy öregem:)) De legyen ez a te gondod. Vitatkozz csak magaddal.

lombozódó 2014.11.16. 18:57:03

martineden 2014.11.16. 18:40:38
Hát elég primitív vagy.
Pld a kisebb településeken mindent a boltban árultak, igy a dohányárút is , na még az újságokat is / nincs ilyen helyeken külön hírlapárus sem /
Ezen túl vannak / a fővárosban több is / ahol osztanak mindennap ételt, lehet fürdeni, mosni és alúdni / pld ilyen szervezet a Máltai Szeretetszolgálat. Próbáld ki inkognitóban :-))) /

lombozódó 2014.11.16. 19:04:58

monddazigazatmar 2014.11.16. 18:51:13
Mit agyalsz, nem látod ,hogy a kormány sem akarja bezárni :-)))
Az más kérdés, hogy csókos barátokat megint helyzetbe akar hozni. / pld CBA , COOP /

lombozódó 2014.11.16. 19:09:14

martineden 2014.11.16. 18:40:38
Bocs nem neked címeztem. Elnézést.
A CÍMZETT:
monddazigazatmar 2014.11.16. 18:46:01

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.16. 19:13:24

@maxval birca hozzászóló:

Persze hogy nincs diktatúra.

Az MSZP csicskák rendszerváltás óta diktatúráznak mikor nem a kedvenc elkúróik nyernek.

Ennyit tudnak meg a nevüket.

Ugyanezek a 'demokraták' persze tapsolnak, mikor kedvenc elkúróik beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretnek tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel ellenzékieket.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.16. 19:23:54

@lombozódó:

Szerintem mindig kattints a "válasz erre" gombra, és akkor mindenki tudni fogja, hogy kinek a kommentjére válaszoltál ;)

martineden 2014.11.16. 19:24:17

@torró: Szoval azert vagyok bunko,mert te hazudtal egy olyan linkrol,amit te magad adtal.A szamokra valaszolj ha tudsz,ne csak terelj fideszcsicska.Persze ha neked jo ha kilopjak az orszagot a talpad alol, semmi baj,ne olvasd amit irok.Persze ha a hszonelvezok kozott vagy,akkor mas a leanyzo fekvese,akkor megertem,hogy foggal-korommel,HAZUGSAGGAL veded ezt a korrupt,tolvaj,hazaarulo fideszcsurhet a kissebsegi csodacsatarral az elen.

monddazigazatmar 2014.11.16. 19:26:38

@lombozódó: Ha tudnál olvasni, akkor értenéd a mondanivalóm lényegét. Az egy dolog, hogy hülyeségeket csinál a kormány amivel nem értek egyet. De erre mit tesz az okos baloldal? Hazudik.
Bazmeg, attól bezár egy bolt, hogy nem árulhat többet cigit? NEM. Megrendíti a hasznát? Nem, mert 20 Ft/doboz nem nagy haszon. Magyarul, kamu, hogy 50.000 ember megélhetését vették el. Viszont az uj trafikokba kell a munkaerő, szóval teremtettek pár ezer munkahelyet.
A vasárnapi nyitvatartás lehet, hogy jó, lehet, hogy nem. Nem tudom. Amit tudok, hogy ordas nagy kamu, hogy megbassza a kereskedelmet. Miért? Aki eddig vasárnap vásárolt, az mostantól szombaton fog. Nem fog kevesebbet enni, inni. Mit csinál a hülye baloldal? Visít, hogy megszűnik 20.000 munkahely. Folyamatosan hazudik, és csodálja, hogy nem hisz neki senki.

Traktoros lány 2014.11.16. 19:28:40

@martineden: Azért vagy bunkó, mert nem tudsz magyarul írni, mégis itt vered a nyálad egy magyar blogon!

Erő e-meló 2014.11.16. 19:30:36

"Adná magát a lehetőség, hogy a Fideszen belül szítsák az ellentéteket,"

USáék ezt már végigzongorázták pár évvel ezelőtt, amikor minden szóbajövő riválist külön-külön behívtak a követségre, hogy lecsekkolják a hajlandóságát. A találkozókról készült részletes feljegyzést és összefoglalót illetően lásd Wikileaks

martineden 2014.11.16. 19:35:15

@monddazigazatmar:...,, De erre mit tesz az okos baloldal? Hazudik."....Nem arrol szolnak a hirek mostanaban,hogy ki hazudott a kitiltas ugyben?Az orban,a vida ,a varga?Valoszinuleg az osszes tolvaj,korrupt fideszes.Amugy igaz lehet amit mondasz mert komcsi feszekbol szarmaznak mind a harman.

martineden 2014.11.16. 19:36:49

@Traktoros lány: Ki a franc kerdezett repedt sarku?Menj vissza a sarokra,mert jon a stricid es lekever vagy harmat ha nem szopsz eleget.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 19:40:23

@monddazigazatmar:

Szerencsétlen csicska, rántsd már ki a fejed orbán seggéből, és nézz körül az országban. Tönkretettetek mindent, a hazugság és a korrupció egyenlő a fidesszel, és még te ugatsz? Ülni fogtok, megnyugodhatsz, vezéred segge ott is előtted lesz, ő sem ússza meg a hazaárulást és a lopást.

monddazigazatmar 2014.11.16. 19:55:39

@martineden: Ugye te sem érted, hogy mit írtam? Nem baj.

monddazigazatmar 2014.11.16. 19:58:06

@cenzuratroll bosszanto: Kispofi! Vegyél vissza az arcodból. Én nem fogok ülni, az kurva élet. Semmi közöm a politikához, nincs vezérem, semmilyen korrupcióhoz nincs közöm.
Az viszont kurva élet, hogy megint rájuk szavaznék, mert az alternatíva az a magadfajta faszfej brigád. Gondolkodni, érvelni nem tudsz, csak fenyegetőzni.

martineden 2014.11.16. 20:08:56

@monddazigazatmar:,, Ugye te sem érted, hogy mit írtam?"....Mert,te magad sem?Akkor meg minek irkalsz,ha ennyire hulye vagy.

2014.11.16. 20:10:03

Nagy itt az Orbán-troll aktivitás: nagyon rettegnek valamitől. Itt a vég, elvtársak: a nép megtalálta a gyógyszert a narancssárga pestisre.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.11.16. 20:14:20

@Jules Verne:

A vörös pestisre a válasz a demokratikus választásokon való győzelem volt. A jelenlegi ellenzék (és jó lenne, ha nem a népet hazudnád) mégis mit talált ki?

monddazigazatmar 2014.11.16. 20:18:27

@martineden: Nem. Én értem, hogy mit írtam. Te, meg a kis haverjaid viszont messze vagytok a szövegértéstől.
Így ne akarjatok kormányt váltani, mert nem fog sikerülni

cenzuratroll bosszanto 2014.11.16. 20:31:24

@monddazigazatmar:

Ne erőlködj, a tolvaj vezéreddel együtt kerülsz a történelem pöcegödrébe, de nyugtasson meg a tudat, a te nyakadon tapos majd az összes kegyelted, hogy egy kis levegőhöz juthasson.

monddazigazatmar 2014.11.16. 20:36:32

@cenzuratroll bosszanto: történelem pöcegödrébe? Höhö. Jó frappánsat mondtál te kis idióta, tényleg.
Mi közöm nekem a történelemhez? Semmit nem tettem hozzá, ahogy te sem.
Kegyeltjeim? Jujj, legalább tisztában lennél a szavak jelentésével.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.16. 20:39:25

@Traktoros lány:

"@martineden: Azért vagy bunkó, mert nem tudsz magyarul írni, mégis itt vered a nyálad egy magyar blogon!"

Lehetnél türelmesebb is Mr. Goodfrienddel! Már két éve tanulja a magyar nyelvet :)

martineden 2014.11.16. 20:56:44

@polyvinyl: Hulye fideszcsicska,legalabb azt idezted volna ami en irtam.Amugy ez mar a 10.nyelv.Te meg a sajatodat sem tudod,mint a kissebbsegi vezereid pl vida

Traktoros lány 2014.11.16. 21:07:17

@polyvinyl: Nem fogja kibírni a fasz prolija 2018-ig, már jövőre megüti a guta... :) Nem baj, egyel kevesebb.

Traktoros lány 2014.11.16. 21:09:25

@Jules Verne: "Itt a vég, elvtársak: a nép megtalálta a gyógyszert a narancssárga pestisre."
Nem hiszel a demokratikus választásokban? Forradalmat akarsz? Lehet róla szó, aztán ne álljatok le megint nácizni, ha felgyullad egy-két kuka. :D

tralalala 2014.11.16. 21:23:45

@martineden: most már bevallhatod, hogy igazából jobbos vagy, és csak azért viselkedsz ilyen minősíthetetlen módon, hogy a baloldal rosszhírét keltsd :)

2014.11.16. 22:25:25

@jobbdemokrata: Álmodj csak nyugodtan, a vajdád el lesz zavarva. Itt az idő! A korrupt, tolvaj és hazaáruló banda el lesz takarítva.

monddazigazatmar 2014.11.16. 22:49:49

@Jules Verne: Ok. És utána? Arról beszéljetek már, hogy mi jön utána.

ember100 2014.11.16. 23:05:24

@monddazigazatmar:
Helló !
Hát azért a környékemen 8. ker. palotanegyed , vagy 3 bolt bezárt mert nem árulhatott cigit , valószínűleg ez lehetett az utolsó csepp a pohárban .
A vasárnapi nyitva tartásról meg annyit menyire örültek az emberek amikor a 80 as évek végén már szombaton 13 h ig nyitva voltak a nagyobb ABC k , De talán nem kellene visszafele fejlődnünk , mert akkor a mobilt is betilthatnánk :)

monddazigazatmar 2014.11.17. 00:08:02

@ember100: Ez netto hazugság. Nem egy boltost ismerek, utálták a cigiárulást. Relatív nagy pénz, kis haszonnal. Utálták. Ha eladott 1000 dobozt egy nap, akkor volt rajta 25ezer haszna. Adózás előtt. Szóval amit mondasz az kamu.
Illetve lehet, hogy bezárt, de hogy nem a cigi miatt, az biztos.
A vasárnapi nyitvatartásról meg lehet beszélgetni. A dolgozóknak is van családjuk amikor mondjuk együtt lehet a gyerekével. A kisboltok nyitva lennének, csak a hiperek nem. Mind a nyitvatartás, mind ellene lehet érveket felhozni. De a "15%kal visszaesik a kereskedelem" meg a "15-20.000 ember elveszti az állását " dumák kamuk.
Ha egy kicsit is hitelt szeretne a baloldal, akkor nem hazudozna.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 13:53:16

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Igen csak a Kdnp-t senki sem kezeli önálló erőként. Míg pl. Gyurcsány így lép fel a baloldalon, és az Együtt is. Úgy egyezkednek, mintha saját jogon lennének bent a parlamentben.

ember100 2014.11.17. 23:54:36

@monddazigazatmar:
Helló !
Hát erre mit írjak ? Itt van a környékmen , minden nap láttam nyitva a boltos , beszéltem a boltossal , kész vége ezt mondta , de lehet hogy Te jobban tudod :)
Ja és megdobhatnál 1 napi melóért 25.000 ft adózás előtti , lóvéval :)
Az havonta 20 nappal számolva csak 500.000 ft és ha leadózol akkor is marad legalább 200.000 ft csak a cigiből :):):):)
Tehát a kisboltos nem kell hogy együtt legyen a családjával ???
A vasárnap pedig ugyanolyan nap mint a többi :) a multiknál 5 munkanap van , és persze vasárnapi , délutáni stb. műszak pótlék !
Ezt meg nem értem "De a "15%kal visszaesik a kereskedelem" meg a "15-20.000 ember elveszti az állását " dumák kamuk.
Ha egy kicsit is hitelt szeretne a baloldal, akkor nem hazudozna. +
mi közöm hozzá ??
süti beállítások módosítása